Saturday 3 May 2014

Kali ini. Biarlah Rahsia

Assalamualaikum ;)
Lama sudah rasanya diri ini tak meng-update blog. Hehe.
Hari ni pun tak ada apa sangat nak kongsi. Cuma nak beritahu hobi baru. Hobi apa? Mencintai dia *LOL* hahaha takdelah. Hobi baru aku ni sebenarnya tak berapa nak baru sangat pun. Hehe. Cuma, sejak akhir2 ni, hobi lama ni menjadi kesukaan semula pulak.
Hobi edit wallpaper then letak ayat-ayat puitis. Jiwang? Biasalah *ejek* :p haha

Ada banyak gambar2 yang aku hambek kat Encik Google then aku edit. Nanti kalau rajin aku kongsi kat blog ni k ;) Btw, aku selalu post kat FB page aku {Gadis Tulis - Nadirah Aliah} boleh like then carilah mana-mana gambar & ayat yang korang suka tu. Ni salah satunya. Tajuk gambar ni "Kali Ini Biarlah Rahsia" *gelak* (>_<) tajuk entah apa-apa je. Okaylah, itu je nak kongsi.
Sejahtera ke atas kamu. Bye (^_^)


No comments:

Post a Comment