Tuesday 25 March 2014

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Mak!


Hari ni, umur mak genap 66 tahun mengikut kalendar Masihi. 
Allahhu Rabbi! Sekejapnya masa berlalu. Mak dah 66 tahun dan aku juga kini bergelar seorang dewasa!
Aku tak ada hadiah istimewa untuk mak. Yang paling baik aku boleh hadiahkan, cumalah sekalung Al-Fatihah untuknya :') Harapan aku, semoga mak sihat sejahtera & dipanjangkan umur. Dan, semoga mak dapat tengok anak bongsu dia ni genggam segulung Diploma/Ijazah :)

Banyak sangat jasa mak pada aku. Terima kasih ya Allah, untuk seorang ibu, seorang pelindung, seorang kawan & seorang inspirasi. Dia semuanya dalam satu!
Ya Allah, untuk hari ini & selamanya, 
penuhilah hati ibuku dengan kasih sayang suami & anak2nya yang tersayang. Juga sayangilah dia & kasihanilah dia dengan seluas-luas RAHMATMU. Amiinn :')    

No comments:

Post a Comment